ARKASI SALI

KAZAKİSTAN:0 - TÜRKİYE:3
Uzun uzun kendimce bu maçın analizini yapacak değilim, kötü zamanlarımızda bile rahat rahat 4 ve 6 attığımız zayıf Kazak'ları yine vasat bir futbolla yendik. Asıl maç analizi kısmetse salı gecesi. Bu akşamla ilgili ise sadece iki konu hakkında söylemek istediğim şeyler var.

İlki Hamit'in inanılmaz golü. O tip bir gol ilk kez izlemiyorum ama benim gördüklerimde genelde golü atan adam hafifçe yana yatar, bel hizasına kadar kaldırdığı ayağını, topun hızına göre düşeceğini tahmin ettiği bölgeye doğru sallardı. Bir yandan da topun ayağına tam oturması için dua ederdi tabi :) Bu golde ise Hamit bildiğin şut çekti! Ne mutlu bize ki Oktay'ın Belçika'ya attığı o efsane golden sonra akıllardan kolay silinmeyecek bir gol daha izlemiş olduk.

İkincisi ise Hiddink'in Hakan tercihi ile ilgili. Bu maçta sol bek Hakan Balta çıkıyorsa bunun benim anlayabileceğim tek bir izahı var; Hiddink'in ideal 11'inin sol beki Hakan. Ona güveniyor, kulüp takımındaki anormal formsuzluğu moralini bozmasın diye, ona "bana lazımsın, yerin garanti" mesajı veriyor. Böyle düşünüyor tamam ama ortada garip bir durum yok mu? Galatasaray apar topar hiç hesapta olmayan Insua'yı getirmiş, Çağlar'da iyileşiyor, Hakan'ın bundan sonra GS formasıyla, en azından bu sene, bir daha sol bek oynaması bence imkansız! Zaten sırf ayağı Servet ve Zan'dan daha iyi top yapıyor diye çoğunluk onu Neill'in yanına yakıştırıyor.

Eee peki tüm sezon kulübünde ya yedek kalacak yada stoper oynayacak olan bu adamı milli takımın ideal sol beki olarak belirlemek ne derece doğru? Sorun var diyorsam çözümde öneriyim diyorum ama alternatif olarakta Caner, İbrahim Üzülmez, İsmail Köybaşı ve Vederson dışında aday olacak bile isim yok.
Caner'in sol bekliğe devşirilme süreci henüz tamamlanmadı, çalışır, öğrenirse iyi bir hücum beki olabilir ama zamanla..
En formda olanı Vederson ama bu saatten sonra onu milli formayla göremeyiz sanırım.
Benim favorim ise İsmail ama kulübünde bile İbo'yu kesemiyor ki çocuk.
Şu an için ismini bu grupta sayamıyorum ama Gençlerbirliği'nden Aykut Demir çok beğendiğim kaya gibi bir sol bek, inşallah bu sene hücumunu geliştirir diyordum, bir baktım bu sene hocası stoper oynatmaya başlamış:)
Hiddink naapsın peki? Deli İbo'ya devam mı yoksa? :)

Maçla ilgili söyleyeceklerim bu kadar ama milli takımın kadro seçimi ve geleceği ile ilgili söyleyecek çok şeyim var, onları yarın daha ayrıntılı olarak yazmaya çalışacağım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FELİPE MELO RÖPORTAJI

Djiehoua: Futbol Canavarı

HAYATIMIN FİLMLERİ #41.Ip Man#

HAYATIMIN FİLMLERİ #46.The Pianist#

Şampiyonlar Ligi 3.torba aşkına

Transferdeki akıl durgunluğunun son adımı: Engin Baytar

HAYATIMIN FİLMLERİ #30.Rain Man#

35'lik Cris ve Cruzeiro 2003

HAYATIMIN FİLMLERİ #31.Old Boy#

SPOR TARİHİNİN EN BÜYÜK 10 AYARI