Jose Mourinho takla atsanaaa... :)



Sen aylarca bugünü bekle, "El Clasico" de, pis kavga var olm koşun koşun de, adamlardan biri çıksın diğerine iki tokat asılsın, diğeride annnneee diye ağlaya ağlaya kaçsın.. bu mu lan el clasico... :) Şaka bi yanada hakikaten "elin oğlu klas siko!" :)

Mourinho reis şu an, "Messi hiç atmadan biz nasıl 5 tane yedik aga" diye düşünmüyorsa neyim.

Futbol değil de bir boks maçı geldi aklıma bu maçın ardından..
Eskiden gece yarısı boks maçları yayınlanırdı Amerika'dan canlı, Mike Tyson'ın falan.. Bir gece saati 4'e mi ne kurmuştum, güç bela kalktım boks maçı izliycem diye, daha ilk raund nakavt etmişti rakibini Mike, küfür edip yatmıştım... Bugün de öyle oldu sanki biraz.

Benim için bir bomba da maçtan sonra geldi. Maçı beraber izlediğimiz arkadaşın eşi maç bitince; “Evde açık kanalda böyle güzel maçlar oluyorsa siz neden her hafta dışarıda para verip Galatasaray’ın maçlarını izliyorsunuz ki?” dedi. Arkadaşın verdiği cevaba bak abi...

"Arada para verip sinemaya gidiyorum ve Monica Belluci'yi izliyorum ya hani, heh işte sonra da yine eve dönüyorum ya, aynen öyle bir şey buda!" dedi.... :)))

Cevap bir yerleden arak mı bilmem ama eğer hakikaten o an aklına geldiyse helal olsun ne diyeyim:) Cevap felaket, öldük gülmekten ama.. maç bitti biz evimize döndük, sen şimdi ne anlatıyorsun yengeye bilmem! :)

Yorumlar

  1. Barcelona ortasahası robot gibi..
    Adamlarda zaten Messi var. Orhasahanın robotu Xavi-Inıesta var bide Forvette Villa.
    Defans zaten Puyol-piqeu-Dani Alves falan. 5-0lık skor normal aslında.. Mourinho ezimetin ne oldğunu öğrendi :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

FELİPE MELO RÖPORTAJI

Djiehoua: Futbol Canavarı

HAYATIMIN FİLMLERİ #41.Ip Man#

HAYATIMIN FİLMLERİ #46.The Pianist#

Şampiyonlar Ligi 3.torba aşkına

Transferdeki akıl durgunluğunun son adımı: Engin Baytar

HAYATIMIN FİLMLERİ #30.Rain Man#

35'lik Cris ve Cruzeiro 2003

HAYATIMIN FİLMLERİ #31.Old Boy#

SPOR TARİHİNİN EN BÜYÜK 10 AYARI