SHREK ADAM OLUR BATUHAN OLMAZ


Batuhan yine saçmalamış. Daha "kral yapmayacaksın kral olacaksın" dangalaklığı hafızalardan silinmeden, bu sefer bizzat ağzından bu konuşmalarını dinleyince hakkındaki kanaatimin doğruluğundan iyice emin oldum.

“330 kilometre hızı gördüm. Eskişehir’den İstanbul’a 1 saat 15 dakikada gidiyorum”
“Geçenlerde bir kırmızı ışıkta durdum 63 saniye, kalp krizinden adam ölür ya. Mobese kameralara rağmen ben durmuyorum geçiyorum. Param devlete gidiyor nasıl olsa sorun yok”
"En sevdiğim kaleci Ömer Çatkıç, çünkü her maç atıyorum ona!"

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FELİPE MELO RÖPORTAJI

Djiehoua: Futbol Canavarı

HAYATIMIN FİLMLERİ #41.Ip Man#

HAYATIMIN FİLMLERİ #46.The Pianist#

Şampiyonlar Ligi 3.torba aşkına

Transferdeki akıl durgunluğunun son adımı: Engin Baytar

HAYATIMIN FİLMLERİ #30.Rain Man#

35'lik Cris ve Cruzeiro 2003

HAYATIMIN FİLMLERİ #31.Old Boy#

SPOR TARİHİNİN EN BÜYÜK 10 AYARI