GENÇLERİMİZİN KADERİ KONYA İLE Mİ YAZILMIŞ?


KONYASPOR:0 - GALATASARAY:1 (Anıl Dilaver)

Yıl 2006: Altyapıdaki futboluyla dikkatleri çeken genç Aydın Yılmaz, A takımdaki ilk maçına, ligin son haftalarındaki Konyaspor deplasmanında çıkıyor. Son dakikalarda onun attığı golle GS 0-1 kazanıyor ve şampiyon oluyor.
Yıl 2008: O sezon ligin en iyi sağ bek performansını sergileyen genç Uğur Uçar, buzla kaplı zeminde Batista ayısı ile çarpışıyor ve diz kapağı kırılıyor! Bir daha da eski günlere dönemiyor..
Yıl 2010: Tarihimizin en kötü sezonlarından birini geçirirken, ilk yarının son maçında, A takımla ilk maçına çıkan Anıl'ın golüyle 1-0 kazanıyoruz.

İnşallah ne Aydın'ınki gibi tek maçlık kalır, nede Uğur'un ki gibi bir sakatlık yaşar futbol hayatında bu yakışıklı genç.

Bu berbat sene aslında bir yandan da gençlerimiz için büyük bir fırsat. Önümüzde 17 adet daha hedefsiz lig maçı var. Sadece Anıl değil, çok yetenekli gençler var altyapıda: Musa, Cumhur, Cem Sultan, Ahmet Kesim ve Caner Öztel ligin ikinci yarısında bol bol forma bulmalılar. Barcelona ilk 11'inin 8'i altyapıdan diyoruz, bin yaşındaki Sarp'ı, Ayhan'ı, Ali Turan'ı falan oynatmanın ne anlamı var bu saatten sonra.

Maça gelirsek (çokta gerek yok aslında ama...)


Bu sezon hiç alışık olmadığımız bir onbir vardı sahada. Kalede Aykut, sağ bekte Neill, orta sahada Hakan filan. Gökhan ve Serdar kifayetsizleri de sahadaydı. Çağlar ilk kez 90 dk. oynadı. Kewell sahanın en iyilerindendi. Cana yine bildiğimiz gibiydi :)

Yorumlar

  1. Cana, Kewell ve Neill'i çıkar bildiğin Bank Asya seviyesinde bir takımdı bugünkü.

    Anıl 3 gollük pas verdi ve kusursuz bir vuruşla golü attı ama bugünün kahramanı benim için Cana.

    Kaptan bellide ikinci kaptan kim olacak?

    YanıtlaSil
  2. Aykut'un oynamasına sevindim.
    Neill sağ bekte sırıtmamış.
    Servet-Zan ikilisine bu maçta gol yememiş olsalarda güvenmiyorum.
    Çağlar'ı takıma oturtmaya çalışıyor Hagi.
    Cana oynaması gereken yerde oynamış. Gayette iyiymiş.
    Hakan Balta'yı yine ortasahada denemiş. Nefis bir pas asist yaptı.
    Kewell maçta harikaymış. o olmasa nabarız biz?
    Anıl da gol attı koçum benim, gençlere güveniyorum.
    Serdar vardı bide dün dimi.Gerek yok devre arasında kovsunlar.

    Miş' kipli cümleler kurdum çünkü maça bakamadım. Göztepe-Bandırma maçından dönüyordum. Gelince özete baktım öyle yorum yaptım şimdi:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

FELİPE MELO RÖPORTAJI

Djiehoua: Futbol Canavarı

HAYATIMIN FİLMLERİ #41.Ip Man#

HAYATIMIN FİLMLERİ #46.The Pianist#

Şampiyonlar Ligi 3.torba aşkına

Transferdeki akıl durgunluğunun son adımı: Engin Baytar

HAYATIMIN FİLMLERİ #30.Rain Man#

35'lik Cris ve Cruzeiro 2003

HAYATIMIN FİLMLERİ #31.Old Boy#

SPOR TARİHİNİN EN BÜYÜK 10 AYARI