ÜZÜLDÜM

"13 Şubat 2011 tarihinde oynanan MKE Ankaragücü - Beşiktaş müsabakasının devre arasında soyunma odasında futbolcumuz İbrahim Üzülmez'in sebebiyet verdiği sportmenliğe aykırı davranış neticesinde, teknik heyetimizin verdiği rapor ve durum Yönetim Kurulumuz'un bugün olağanüstü yaptığı toplantıda değerlendirilmiş ve İbrahim Üzülmez'in sözleşmesinin feshedilerek kulübümüz ile olan ilişkisinin kesilmesine oy birliği ile karar verilmiştir.
Kamuoyunun bilgilerine saygılarımızla sunarız."


Beşiktaş JK Yönetim Kurulu


Ankaragücü maçının devre arasında İbrahim Toraman'ı yumrukladığı söyleniyor ama henüz resmen açıklanmış bir bilgi yok hiçbir yerde. Deli İbo için böyle bir duygu hissedeceğim hayatta aklıma gelmezdi. Hem çok şaşırdım, hem de üzüldüm. 11 yıl emek verdikten sonra sonu kesinlikle böyle olmamalıydı. Benim jenerasyon için unutması zor bir futbolcu olacak.
Ulan Toraman doymadın dayağa...

EDİT:
Toraman'la yaşadıkları ilk terlik kavgasından sonra İbo ile yapılan röportaj burada. Adam "yine olsa yine aynı şeyi yaparım pişman değilim" diye açık açık söylemiş hem de defalarca.

Yorumlar

  1. Duyunca o kadar şaşırdım ki. Ankaragücü maçında böyle bir olay olduğundan haberim yoktu ulan noluyor dedim birden kesin yanlışlık var diye düşünmüştüm ama doğruymuş. Zamanında çok dalga geçtik kendisiyle ancak o 30'undan sonra futboluna çok şey katmıştı. Şu yaşında Beşiktaş'ın en iyi sol bekiydi. Üzülmedim desem yalan olur emeğe yazık oldu.

    YanıtlaSil
  2. İşin aslı İ.Üzülmez'i çok sevmem.Nedendir bilmem hep itici gelmiştir ama öyle ya da böyle saygu duyduğum bir isimdi.Yıllardır emek verdiği Beşiktaş'tab bu şekilde apar topar gönderilmesi üzücü.Tabii olayın iç yüzünü bilmiyoruz,doğrudur-yanlıştır yorum yapmak yersiz ama her ne kadar bana antipatik gelse de bu durumda takımdan ızaklşatırılmasına üzüldüm...

    YanıtlaSil
  3. Eğer İ.Üzülmez haksız bir şekilde gönderildiyse i.Toraman etme bulma dünyası bu 11 sene hizmet etmiş bir adam için sezon sonunda jübile yaparlardı o zamana kadar sakatmış gibi gösterilip A2'ye gönderebilirlerdi bir nevi günah keçisi gibi olmuş başarısızlığı örtme çabaları gibi görünüyor..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

FELİPE MELO RÖPORTAJI

Djiehoua: Futbol Canavarı

HAYATIMIN FİLMLERİ #41.Ip Man#

HAYATIMIN FİLMLERİ #46.The Pianist#

Şampiyonlar Ligi 3.torba aşkına

Transferdeki akıl durgunluğunun son adımı: Engin Baytar

HAYATIMIN FİLMLERİ #30.Rain Man#

35'lik Cris ve Cruzeiro 2003

HAYATIMIN FİLMLERİ #31.Old Boy#

SPOR TARİHİNİN EN BÜYÜK 10 AYARI