DENİZLİ


Blogu bu aralar biraz fazla boşladık farkındayım ama yoğunluktan fırsat bulamadım bir türlü. İki gündür de iş gezisi nedeniyle Denizli'deyim. Bu gece 00.00 otobüsüyle dönüyorum. Üniversiteyi okuduğum Denizli'ye 2006'dan beri ilk kez gelme fırsatım oldu. Sadece 2 tane yakın arkadaşım kalmış geride, dün gece onlarla hasret giderdim :)

Bazı ufak tefek değişiklikler dışında şehri bıraktığım gibi buldum diyebilirim ama bir farkla, şehrin her yanı altyapı çalışmaları nedeniyle kazılmış, yollar berbat, zaten meşhur olan tozu iyice coşmuş, haa bir de benim üniversiteye başladığım yıl ne haldeyse bitirene kadar bir gram ilerlemeyen şehir merkezindeki devasa alışveriş merkezi inşaatı tamamlanmış ve Forum Çamlık ismiyle kullanıma açılmış.

Belki yolu düşenler olur diyerek laga lugayı bırakıp sadete geliyorum; yemek yenebilecek düzgün yerler:

Öncelikle benim favori mekanım; Lise caddesindeki İkinci Bahar Dürümcüsü aynen yerinde duruyor ama ismi değişmiş. İlbeyli Dürüm ismiyle hizmete devam ediyor ve dürümlerinin kalitesi aynı. Yine yanında salatalık turşusu-biber turşusu-haydari-közlenmiş soğan ideal dörtlüsüyle servis ediliyor ve lavaşları yine eşsiz. Bursa'da hiç bir yerde bu güzellikte dürüm yiyemeyeceğinizin garantisini verebilirim.

İkinci favori mekanım Hazal da aynı yerinde, Çatalçeşme'nin hemen arkasında hizmete devam ediyor. Bahçesi yarı yarıya küçülmüş, içinde ufak tefek dekorasyon değişiklikleri var ama Antep lahmacunu hala nefis. Bu konuda Bursa FSM bulvarındaki Güllüoğlu rekabet edebilir belki ama Hazal bir adım önde.

Sulu yemek isteyenler için ise Bayramyeri'ndeki Tanrıverdi Lokantası dışında tavsiye edebileceğim tek bir yer bile yok.

Daha lüks bir restoranda nezih bir akşam yemeği yemek isteyenler için ise adres; Çamlık'taki Davet Restaurant.

Bursa'nın tartışmasız favori olduğu Döner konusunda ise Denizli'den yine tek bir isim verebiliyorum: İncilipınar mahallesindeki Cezayir Usta.

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

FELİPE MELO RÖPORTAJI

Djiehoua: Futbol Canavarı

HAYATIMIN FİLMLERİ #41.Ip Man#

HAYATIMIN FİLMLERİ #46.The Pianist#

Şampiyonlar Ligi 3.torba aşkına

Transferdeki akıl durgunluğunun son adımı: Engin Baytar

HAYATIMIN FİLMLERİ #30.Rain Man#

35'lik Cris ve Cruzeiro 2003

HAYATIMIN FİLMLERİ #31.Old Boy#

SPOR TARİHİNİN EN BÜYÜK 10 AYARI