HAKAN BALTA VE GÖKHAN ZAN "AFFEDİLMEYENLER"


Galatasaray:2- Eskişehirspor:0  (Gökhan, Melo)

Önemli bir davete katılmam gerektiği için maçı izleyemedim. Bu sene ilk fireyi erken verdik umarım son olur :)

Açıkçası maçtan önce, gol yemeden iki farklı kazanacağımızı hiç tahmin etmiyordum. Mutlaka çok zorlanırız ve mutlaka gol yeriz diyordum ama duran toptan erken gelen gol sayesinde oldukça rahat bir galibiyet olmuş. Selçuk duran topların kullanımında cidden büyük fark yarattı!

Özetlerde gördüğüm ve ortak yorumlardan anladığım kadarıyla Ujfalusi ve Melo maçın en çok sivrilen iki oyuncu olmuş. Melo için söylenecek o kadar çok şey varki... Galatasaray formasıyla izlediğim en komple orta saha oyuncusu.

Hakan'daki düzelmeye ve Gökhan'ın gol atmasına ise özellikle sevindim. Geçen sezon bu ikilinin kulaklarını ben de bolca çınlatmıştım ama bu sene iyi oynamalarına takımın çok ihtiyacı var. Pekçoklarının aksine ben, elimizde Servet-Gökhan ikilisi varken 2. bir yabancı stopere karşıyım. Bu yüzden Servet sakatken Gökhan'ın görevini iyi yapması, yani ona ihtiyaç duyulan zamanda (ilk kez) takımı  yalnız bırakmaması çok hoşuma gidiyor.

Sahaya çıkan ilk 11 'de en büyük sürpriz Engin Baytar olmuş. Herkes klasik 4-4-2 beklerken ilerde Elmander'i tek bırakıp hemen arkasında Engin ile başlamış hoca. Bu sene ilk kez denediği bir diziliş. Ben bu sezon Engin'den daha ziyade Riera'nın olmadığı maçlarda, sol çizgide faydalanacağımızı düşünüyordum ama maçtan sonra Fatih hocanın konuşmasından hissettiğim kadarıyla Engin'e forvet arkasında bol bol şans verecek.

Böyle güzel bir galibiyetin ardından haftaya ligin açık ara en zayıf takımı Ankaragücü deplasmanına gidecek olmak büyük avantaj. Takımın arka arkaya maç kazanmaya alışması için büyük bir fırsat.
Haftaya sıra Kazım'da...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FELİPE MELO RÖPORTAJI

Djiehoua: Futbol Canavarı

HAYATIMIN FİLMLERİ #41.Ip Man#

HAYATIMIN FİLMLERİ #46.The Pianist#

Şampiyonlar Ligi 3.torba aşkına

Transferdeki akıl durgunluğunun son adımı: Engin Baytar

HAYATIMIN FİLMLERİ #30.Rain Man#

35'lik Cris ve Cruzeiro 2003

HAYATIMIN FİLMLERİ #31.Old Boy#

SPOR TARİHİNİN EN BÜYÜK 10 AYARI