KAYSERİSPOR:0 - FB:1 "Futbol yok!"


Fenerbahçe'nin böyle bir onbir ile hala kazanmaya devam etmesi hakikaten komedi. Özellikle bu akşam bu futbolla kazanması tam bir mucizeydi.

Maçın adamı Yobo hatasız oynadı. Alex uzun zaman sonra ilk kez kötüydü. Bu yaşta 3 günde bir maç oynayınca normal tabi. Maçın diğer iyileri de Caner ve Volkan'dı.

Caner çok garip bir adam. Galatasaray'da ilk izlediğimde şöyle düşünmüştüm: "Tekniği iyi, süratli ve en güzeli güçlü de. Birazcık akıllı oynayabilirse çok iş yapar bu çocuk". Aaa bir baktım ne aklı?? Galatasaray'ın, son 10 yıl içinde Avrupa'da ilerleyebildiği en üst turdan, tek başına batırdığı 2 Atl. Madrid maçıyla elenmesini sağladı! Bu seneye yine iyi başladı ama... Değil 4, bir 44 maç daha böyle oynarsa ancak o zaman hakkında güzel şeyler söylemeye başlarım. Dünyanın en istikrarsız futbolcusudur Caner!

Amrabat çok acayip bir adam. Bireysel yetenek olarak Quaresma ile kafa kafaya kapışır ama oyun zekası çok çok düşük ve kesinlikle takım oyuncusu değil. İzlemek zevkli ama beraber oynasak kesin girişirim. Keita'ya da çok benzetiyorum bu egoist hallerini... 

Kayserispor'da en sevmediğim futbolcu Santana. Bence ligin en "overrated" adamı. Bu kadar düz bir adamın Kayserispor'da böyle değer görmesine şaşırıyorum. En değerli futbolcularından biri bu olduğu sürece kimse Kayserispor'dan bişey beklemesin.

Hasan Ali bugün vasattı ama bence ligin en iyi sol beki. Kayserispor'daki son senesi olur bu sene.

2 haftadır 8-9 tane lig maç izledim. Hepsi berbattı. Dün akşam BJK'nın son beş dakikadaki golleri dışında gram heyecanlanmadım. Şu play-off saçmalığı futbol kalitesinin ağzına s..tı.

Yorumlar

  1. Galatasaray'ın, son 10 yıl içinde Avrupa'da ilerleyebildiği en üst turdan, tek başına batırdığı 2 Atl. Madrid maçıyla elenmesini sağladı!
    Aslında FBli oldugunu acıkladıgı gunden beri o maçlarda komplo kurdugunu dusunuyorum. Keza A.Madridden daha guclu takım kalmamıstı geriye.

    YanıtlaSil
  2. @Selaminko: Bu fikri birkaç kişiden daha duydum ama bana mantıklı gelmiyor. Kötü niyetinden değil kafasızlığından batırdı Caner bence. Çünkü kendimi yerine koyup düşünüyorum: Ben profesyonel futbolcu olacağım, Avrupa arenasında boy gösterme şansım olacak ve ben, geçimimi sağlayan maaşı ödeyen kulübün rakibinin taraftarıyım diye, bilerek kötü oynayacağım! Caner ne kadar FB'li ise ben yüz katı GS'lıyım ama olmaz hocam o iş yaa...

    YanıtlaSil
  3. Caner'in yeteneksizlik ya da form durumu ile ilgili olabilecek birşeyi bilerek yaptı demek mantıklı değil üstelik meslek haline gelmiş kendini gösterme fırsatını niye elleriyle itsin ya da ayaklarıyla..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

FELİPE MELO RÖPORTAJI

Djiehoua: Futbol Canavarı

HAYATIMIN FİLMLERİ #41.Ip Man#

HAYATIMIN FİLMLERİ #46.The Pianist#

Şampiyonlar Ligi 3.torba aşkına

Transferdeki akıl durgunluğunun son adımı: Engin Baytar

HAYATIMIN FİLMLERİ #30.Rain Man#

35'lik Cris ve Cruzeiro 2003

HAYATIMIN FİLMLERİ #31.Old Boy#

SPOR TARİHİNİN EN BÜYÜK 10 AYARI