BİR ÇUVAL İNCİR...


Değerli olan sahadaki hırs. 

Taraftarın sevgilisi olan "savaşçı" futbolcular hatta bir "sevgi sözcüğü olarak" psikopatlar,deliler bu payeyi sahadaki mücadelesiyle alır. Soyunma odasında takım arkadaşını döverek değil...

90 dakika dışında gerçekleşmiş hiçbirşey hakkında yazmayı sevmiyorum ama bu bana çok dokundu. Olayın diğer kahramanı Servet veya Necati filan olsaydı bu kadar rahatsız olmazdım bunu da itiraf edeyim. Melo ve Riera sezon başından beri çok samimiydi. Resimdeki pozun aynısından onlarca kez kendi twitterlarında gördüm.

Felipe Melo defteri benim için kapanmıştır. Bu saatten sonra Juve bedava da verse alınmasını istemem. Bir de Riera zaten ruhsuzdu iyi yapmış Melo diyen tipler var ki asıl sopalık onlar bence.

İnanılmaz abartılı iddialar var. Bazı kaynaklar soyunma odasına kilitleyip dövmüş diyor ki bu bile yeterince sinir bozucu zaten ama en korkuncunu bu sabah duydum. İddiaya göre Melo, Riera'ya saldırıp ilk yumrukla bayıltmış daha sonra 45 sn. boyunca yerde baygın yatan Riera'yı tekmelemiş! Güvenlik kamerasındaki bu görüntüleri izleyenler şok olmuşmuşmuş. Soyunma odasında güvenlik kamerası var yani. Turgay Şeren'in dediği gibi yok eb.... Ali Sami.. 



Güle güle Melo yolun açık olsun. Senin gollerinle gelecek şampiyonluk gelmesin.

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

FELİPE MELO RÖPORTAJI

Djiehoua: Futbol Canavarı

HAYATIMIN FİLMLERİ #41.Ip Man#

HAYATIMIN FİLMLERİ #46.The Pianist#

Şampiyonlar Ligi 3.torba aşkına

Transferdeki akıl durgunluğunun son adımı: Engin Baytar

HAYATIMIN FİLMLERİ #30.Rain Man#

35'lik Cris ve Cruzeiro 2003

HAYATIMIN FİLMLERİ #31.Old Boy#

SPOR TARİHİNİN EN BÜYÜK 10 AYARI