Samet whybaba?


Kemer sıkacağız, yüksek maaşlı yıldızları yollayacağız, gençlere güveneceğiz vs. dedikten sonra gidip Sven Goran Eriksson'la, Mustafa Denizli ile filan görüşmek abesti asıl.

Mevcut şartlarda yerli hoca kaçınılmazdı ve benim kafamdaki en uygun iki aday Rıza Çalımbay ve Hikmet Karaman'dı.

Hikmet Karaman sanırım yere batası "Beşiktaş'ın çocuğu" kriterine takıldı ama Rıza hocadaki sıkıntı nedir, nasıl Samet Aybaba ona tercih edildi bilemiyorum umarım yakında öğreniriz.

"Kurtarıcı" Fikret Orman, bence Carvalhal'i yollayıp Tayfur'u getirerek ilk büyük hatasını yapmıştı. YD faciası sonrası bu zor dönemde sportif başarı doğal olarak 2. planda kalacaktır ama ben bu hoca seçimini ilkinden çok daha büyük bir hata olarak görüyorum.

Başlığımı da koyu Beşiktaş'lı bir arkadaşın tweet'inde gördüm.

İşin bu boyutu ise farklı. Ben ve benim gibi rakip takım taraftarları için yorum yapmak, atıp tutmak kolay ama Beşiktaş taraftarı şu aşamada ne olursa olsun yeni hocalarına destek olmalı.

Evet bence de kötü seçim ama Adnan Aybaba ile anlaşılmış muamelesi de yapmayalım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FELİPE MELO RÖPORTAJI

Djiehoua: Futbol Canavarı

HAYATIMIN FİLMLERİ #41.Ip Man#

HAYATIMIN FİLMLERİ #46.The Pianist#

Şampiyonlar Ligi 3.torba aşkına

Transferdeki akıl durgunluğunun son adımı: Engin Baytar

HAYATIMIN FİLMLERİ #30.Rain Man#

35'lik Cris ve Cruzeiro 2003

HAYATIMIN FİLMLERİ #31.Old Boy#

SPOR TARİHİNİN EN BÜYÜK 10 AYARI