Fantezi Futbol'da Liderim

Bu fantezi futbol olayını oldum olası sevmişimdir. Bilmeyenler için kısaca "Fantezi Futbol, 18 STSL takımının futbolcularından yaratacağınız 11'in gerçek hayattaki performanslarına göre alacağınız puanlanların hesaplandığı, sanal teknik direktörlük oyunudur." şeklinde özetleyebiliriz. Tabii belli bir bütçeniz olduğunu ve aynı takımdan en fazla 3 oyuncu alınabildiği gibi çeşitli kurallar olduğunu söylememe gerek yok sanırım.

6-7 yıl önce oyun ilk moda olmaya başladığı zamanlarda pek çok sitede oynanırdı, hatta sezon sonunda bir tanesinin ödül olarak araba verdiğini bile hatırlıyorum :) Şimdi eskisi kadar moda değil ama fanatikleri hala büyük bir zevkle oynamaya devam ediyor.

Ben de her sezon başında kaçırır, birkaç hafta geçtikten sonra hatırladığımda "seneye kesin ilk haftadan itibaren katılıp sezon sonuna kadar oynayacağım" der dururdum fakat ilk kez geçen sezon oynamak kısmet oldu. Sporx 'in ki bence şu an en iyisi ve ben de orada oynayıp 18350 kişi arasında 54. olarak bitirmiştim oyunu.

Bu sene de aynı yerde "Haginin Koşanı" isimli takımımla oynuyorum ve 4. hafta itibariyle 6846 takım arasında 1. sıradayım :) Fırsat bu fırsat tarihe notumuzu düşelim de sene sonunda kaçıncı bitirmişiz bakarız tekrar.. 





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FELİPE MELO RÖPORTAJI

Djiehoua: Futbol Canavarı

HAYATIMIN FİLMLERİ #41.Ip Man#

HAYATIMIN FİLMLERİ #46.The Pianist#

Şampiyonlar Ligi 3.torba aşkına

Transferdeki akıl durgunluğunun son adımı: Engin Baytar

HAYATIMIN FİLMLERİ #30.Rain Man#

35'lik Cris ve Cruzeiro 2003

HAYATIMIN FİLMLERİ #31.Old Boy#

SPOR TARİHİNİN EN BÜYÜK 10 AYARI