Milli maç mı?


Türk milli takımının başarısını isteyen kimse yok dünyada, işin kötüsü buna Türkler de dahil.
İş yerinden arkadaşım “Hollanda yendi bizi iyi oldu” diyor, neden diyorum hoca Selçuk’u oynatmadı diyeymiş.
2. lig maçlarını bile kaçırmayan bir başka arkadaşıma akşama ne olur diyorum “bana ne, izlemeyeceğim bile” diyor, neden diyorum Avcı cemaatin adamıymış o gitsinmiş.  
Milli takım filan hikaye yani herkes kendi kafasında.
Hamit Altıntop konuşuyor dün, adam güzel bir şey diyor orada: “Akhisar’a 2 gol atınca kralsın burada ama asıl olay o değil” diyor. Adam orada sana bir şey anlatmaya çalışıyor ama bizim basına bakıyorum bugün, Akhisar’a 2 golü Burak atmıştı demek ki Hamit Burak’a giydirdi diye haber yapmışlar!
Basının da umrunda değil yani milli başarı filan, onlara tiraj olsun.. 
Hiddink gitsin, Avcı gelsin, o da gitsin başkası gelsin haber olsun..
Milli takım kimsenin umrunda değil yalandan üzülüyormuş gibi yapmayın bari.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FELİPE MELO RÖPORTAJI

Djiehoua: Futbol Canavarı

HAYATIMIN FİLMLERİ #41.Ip Man#

HAYATIMIN FİLMLERİ #46.The Pianist#

Şampiyonlar Ligi 3.torba aşkına

Transferdeki akıl durgunluğunun son adımı: Engin Baytar

HAYATIMIN FİLMLERİ #30.Rain Man#

35'lik Cris ve Cruzeiro 2003

HAYATIMIN FİLMLERİ #31.Old Boy#

SPOR TARİHİNİN EN BÜYÜK 10 AYARI