Rıdvan Dilmen ve çifte standart


Fenerbahçe'li olmayan taraftarlar arasında, özellikle de Galatasaray'lı kesimde uzun zamandır Rıdvan Dilmen'e karşı bir tepki var. Maçları taraflı yorumladığını düşünenler, şike sürecindeki tavırlarından rahatsız olanlar ve Fenerbahçe'li kimliğinin gereğinden fazla ön plana çıktığını düşünen kesim büyük.

Ben ise olabildiğince bunlara kafa yormadan, sadece maç sonu yorumlarıyla ilgilenmeye çalıştım çünkü ne olursa olsun şuan ülkede futbol konuşurken dinlemekten zevk aldığım 3-4 kişiden birisi o. Eğer Galatasaray'lı olsaydı ve aynı şekilde davransaydı bu beni rahatsız etmezdi dedim hep ve mevcut durumu kabul edilebilir buldum.

Fakat en son Beşiktaş'ın Akhisar mağlubiyetinden sonra aşırı sert yorumlarını izlerken aynı durumda Galatasaray veya Fenerbahçe olsa bu kadar sert konuşamayacağını düşündüm. Nitekim ertesi gün Beşiktaş kulüp başkanı Fikret Orman bağlanıp (bence haklı şekilde) yorumlarında aşırıya kaçtığını belirttiğinde verdiği cevaplar ve onunla girdiği diyalog çok tatsızdı. İster istemez insanın aklına aynı adamın Aziz Yıldırım karşısındaki hali geliyor. Veya geçen hafta sadece "bence hocaya yakışmadı" dediği için azar işittiği Fatih Terim karşısındaki hali...

Taraftarı olduğu kulübün kazandığı (veya rakibinin kaybettiği) bir maçı yorumlarken farkında olmadan izleyiciye hissetirdiği coşku/memnuniyet halini kabullenebilirim ama karşısındaki kişinin gücünden korkarak çifte standartlı davranmayı kesinlikle kabul etmiyorum! Hayatım boyunca her zaman en nefret ettiğim şey oldu korkaklık. İşi Erman Toroğlu-Ahmet Çakar komedyenliğine çevirmeye gerek yok tabi ama en azından onların yarısı kadar cesaret bekliyor insan ekranda. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FELİPE MELO RÖPORTAJI

Djiehoua: Futbol Canavarı

HAYATIMIN FİLMLERİ #41.Ip Man#

HAYATIMIN FİLMLERİ #46.The Pianist#

Şampiyonlar Ligi 3.torba aşkına

Transferdeki akıl durgunluğunun son adımı: Engin Baytar

HAYATIMIN FİLMLERİ #30.Rain Man#

35'lik Cris ve Cruzeiro 2003

HAYATIMIN FİLMLERİ #31.Old Boy#

SPOR TARİHİNİN EN BÜYÜK 10 AYARI